{index_ob_css}{index_ob_js}
Powróć do: strona główna

Deklaracja dostępności

Gmina Białośliwie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony bialosliwie.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

Data sporządzenia deklaracji:

   

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Marlena Hajman – Zastępca Wójta Gminy Białośliwie, zastepca@bialosliwie.net lub telefonicznie 784 406 383, 67 287 69 33

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

INFORMACJE OGÓLNE:

  1. Punkt obsługi interesantów znajduje się na parterze budynku ( wejście od strony parkingu ). Interesant swoje przybycie do Urzędu sygnalizuje za pomocą dzwonka umieszczonego przy wyznaczonym stanowisku obsługi. W zależności od rodzaju załatwianej sprawy zostanie wezwany odpowiedni pracownik merytoryczny.
  2. Miejsce parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych znajduje się przy wejściu od strony parkingu, w pobliżu również podjazd dla osób poruszających się przy pomocy wózków inwalidzkich.
  3. Na teren Urzędu istnieje możliwość wstępu z psem asystującym.
  4. Możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego możliwa jest po wcześniejszym umówieniu się poprzez e-mail: sekretariat@bialosliwie.net lub pod nr telefonu: 672876910
  5. Przypominamy również o dostępnych, elektronicznych formach kontaktu:
  6. Numery telefonów - URZĄD GMINY
    • Sekretariat -  67 287 69 10
    • Referat Finansowo-Budżetowy  – 67 287 69 25,
    • Referat Gospodarki Komunalnej – 67 287 69 11, 67 287 69 12,
    • Referat Rozwoju i Zagospodarowania Przestrzennego – 67 287 69 13, 67 287 69 17,
    • Rada Gminy – 67 287 69 15,
    • Ochrona Środowiska – 67 287 69 20,
    • Wymiar Podatków – 67 287 69 19,
    • USC – 67 287 69 39,
    • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej – 67 287 69 18, 67 287 69 14, 67 287 69 35,

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator ds. dostępności odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez organ oraz monitoruje zapewnienie przez Urząd dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Zadania Koordynatora ds. dostępności:

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy w Białośliwiu.
  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
    o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696
    z późn. zm.).
  3. Monitorowanie działalności podejmowanej przez Gminę  w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
  4. Sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i przekazanie Wojewodzie Wielkopolskiemu.